
OBSŁUGA I ZARZĄDZANIE BIUREM
PEŁNA OBSŁGA ADMINISTRACJNO- MARKETINGOWA

Obsługa i zarządzanie biurem, czyli inaczej „Wirtualny asystent” to kompleksowa usługa, dzięki której zaoszczędzisz czas oraz pieniądze za zatrudnianie pracownika na stanowisku asystenta lub sekretarki. Jest to również dobre rozwiązanie w przypadku, kiedy Twój pracownik idzie na urlop wypoczynkowy albo macierzyński.
Pamiętaj, że nie potrzebujesz miejsca na zorganizowanie stanowiska pracy, ponieważ cały zakres czynności wykonujemy zdalnie z naszego biura. Możesz zlecić nam różne zadania zaczynając od obsługi korespondencji, wypełnianiu i wysyłaniu dokumentów po dbanie o wizerunek firmy w mediach społecznościowych oraz organizacji wyjazdów służbowych, czy delegacji.
Zakres usługi
-Przepisywanie tekstów, wprowadzanie danych
-Uzupełnianie dokumentów (umów, formularzy)
-Wystawianie i wysyłanie faktur
-Współpraca z biurem rachunkowym, kompletowanie niezbędnych dokumentów
-Redagowanie ofert dla potencjalnych klientów
-Prowadzenie profilu firmowego na Facebooku, Linkedin lub Twitter ( posty tekstowe i graficzne)
-Wsparcie procesu rekrutacji (umieszczanie ogłoszeń, wstępna rozmowa z kandydatami)
-Tworzenie prezentacji PowerPoint
-Prowadzenie rejestru korespondencji
-Obsługa korespondencji e-mailowej wraz z kalendarzem
-Organizacja spotkań biznesowych i konferencji
-Dbanie o dobre relacje z klientami
Dlaczego warto?
Oszczędzasz koszty związane z zatrudnieniem pracownika, wynajmu biura oraz obsługi kadrowo-płacowej(min.500zł netto miesięcznie).
Płacisz konkretnie za to, czego potrzebujesz. Podane ceny pakietów są cenami obejmującymi cały zakres czynności, które podejmujemy w ramach powyższej oferty.
Możesz wybrać jedną konkretną usługę, a my dopasujemy się do Twoich potrzeb.
Oferujemy szeroki zakres dostępności w ramach godzin pracy. Jeśli Twoja firma pracuje do późnych godzin istnieje możliwość wydłużenia naszej dostępności po wcześniejszym ustaleniu.
W sytuacjach kiedy Twoja sekretarka/asystentka idzie na urlop bądź zwolnienie chorobowe możesz skorzystać z naszej oferty, bez konieczności angażowania siebie bądź innych pracowników firmy w czynności związane z organizacją biura.
Jesteśmy jedną z nielicznych firm w Polsce, które oferują tak rozbudowany wachlarz usług w stosunku do ceny.
Dla kogo?
Ogłoszenie skierowane jest zarówno dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą jak i dużych przedsiębiorstw.
Cennik
Wszystkie pakiety ważne są 30 dni od daty zakupu i świadczone w godzinach otwarcia biura. Cennik zawiera dwa rodzaje pakietów: standardowy (jednorazowy) oraz abonamentowy.
W przypadku abonamentu umowa podpisywana jest na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia.
CENNIK STANDARDOWY
PAKIET
START-
5 godz. (ważne 30dni)
-
W awaryjnych sytuacjach
PAKIET
MEDIUM-
10 godz. (ważne 30dni)
-
Idealny dla doraźnej pomocy
PAKIET
PREMIUM-
20 godz. (ważne 30dni)
-
Dla pomocy "od czasu do czasu"
PAKIET
VIP-
40 godz. (ważne 30dni)
-
Dla wymagających
-
Najbardziej opłacalny
CENNIK ABONAMENTOWY
PAKIET
MEDIUM+-
10 GODZ. MIESIĘCZNIE PRZEZ PÓŁ ROKU
-
Idealny dla doraźnej pomocy przez dłuższy czas dla Twojej firmy, gdy tylko jej potrzebujesz
PAKIET
PERMIUM+-
20 GODZ. MIESIĘCZNIE PRZEZ PÓŁ ROKU
-
Gdy wiesz, że będziesz potrzebował systematycznie pomocy "od czasu do czasu"
PAKIET
VIP+-
40 GODZ. MIESIĘCZNIE PRZEZ PÓŁ ROKU
-
Pełna kontrola Twojego biura
-
Prawdopodobnie najlepsza oferta na rynku!
INFO
Potrzebujesz pomocy przez cały miesiąc? Interesuje Cię tylko pojedyńcza usługa? Żaden problem! Istnieje możliwość stworzenia indywidualnej oferty i dopasowania jej do Twoich potrzeb.
Oferujemy szybką, bezpłatną i niezobowiązującą wycenę. Zapraszamy do kontaktu.
Masz pytania? zapraszamy do kontaktu
kontakt
Telefon: +48 739 994 949
E-mail: biuro@proassistant.pl
Czynne:
Pn-Pt 8-17, Sob 8-12