OBSŁUGA I ZARZĄDZANIE BIUREM

PEŁNA OBSŁGA ADMINISTRACJNO- MARKETINGOWA

Obsługa i zarządzanie biurem, czyli inaczej „Wirtualny asystent” to kompleksowa usługa, dzięki której zaoszczędzisz czas oraz pieniądze za zatrudnianie pracownika na stanowisku asystenta lub sekretarki. Jest to również dobre rozwiązanie w przypadku, kiedy Twój pracownik idzie na urlop wypoczynkowy albo macierzyński. 

Pamiętaj, że nie potrzebujesz miejsca na zorganizowanie stanowiska pracy, ponieważ cały zakres czynności wykonujemy zdalnie z naszego biura. Możesz zlecić nam różne zadania zaczynając od obsługi korespondencji, wypełnianiu i wysyłaniu dokumentów po dbanie o wizerunek firmy w mediach społecznościowych oraz organizacji wyjazdów służbowych, czy delegacji.

 

    Zakres usługi

-Przepisywanie tekstów, wprowadzanie danych

-Uzupełnianie dokumentów (umów, formularzy)

-Wystawianie i wysyłanie faktur

-Współpraca z biurem rachunkowym, kompletowanie niezbędnych dokumentów

-Redagowanie ofert dla potencjalnych klientów

-Prowadzenie profilu firmowego na Facebooku, Linkedin lub Twitter ( posty tekstowe i graficzne)

-Wsparcie procesu rekrutacji (umieszczanie ogłoszeń, wstępna rozmowa z kandydatami)

-Tworzenie prezentacji PowerPoint

-Prowadzenie rejestru korespondencji

-Obsługa korespondencji e-mailowej wraz z kalendarzem

-Organizacja spotkań biznesowych i konferencji

-Dbanie o dobre relacje z klientami

 

    Dlaczego warto?

Oszczędzasz koszty związane z zatrudnieniem pracownika, wynajmu biura oraz obsługi kadrowo-płacowej(min.500zł netto miesięcznie). 

Płacisz konkretnie za to, czego potrzebujesz. Podane ceny pakietów są cenami obejmującymi cały zakres czynności, które podejmujemy w ramach powyższej oferty.

Możesz wybrać jedną konkretną usługę, a my dopasujemy się do Twoich potrzeb.

Oferujemy szeroki zakres dostępności w ramach godzin pracy. Jeśli Twoja firma pracuje do późnych godzin istnieje możliwość wydłużenia naszej dostępności po wcześniejszym ustaleniu. 

W sytuacjach kiedy Twoja sekretarka/asystentka idzie na urlop bądź zwolnienie chorobowe możesz skorzystać z naszej oferty, bez konieczności angażowania siebie bądź innych pracowników firmy w czynności związane z organizacją biura. 

Jesteśmy jedną z nielicznych firm w Polsce, które oferują tak rozbudowany wachlarz usług w stosunku do ceny. 

 

    Dla kogo?

Ogłoszenie skierowane jest zarówno dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą jak i dużych przedsiębiorstw.

 

    Cennik

Wszystkie pakiety ważne są 30 dni od daty zakupu i świadczone w godzinach otwarcia biura. Cennik zawiera dwa rodzaje pakietów: standardowy (jednorazowy) oraz abonamentowy. 

W przypadku abonamentu umowa podpisywana jest na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia.

CENNIK STANDARDOWY

PAKIET

START
175 PLN netto
  • 5 godz. (ważne 30dni)
  • W awaryjnych sytuacjach
wypróbuj

PAKIET

MEDIUM
320 PLN netto
  • 10 godz. (ważne 30dni)
  • Idealny dla doraźnej pomocy

PAKIET

PREMIUM
600 PLN netto
  • 20 godz. (ważne 30dni)
  • Dla pomocy "od czasu do czasu"
popularny

PAKIET

VIP
1120 PLN netto
  • 40 godz. (ważne 30dni)
  • Dla wymagających
  • Najbardziej opłacalny

CENNIK ABONAMENTOWY

PAKIET

MEDIUM+
PLN320
280 PLN netto
  • 10 GODZ. MIESIĘCZNIE PRZEZ PÓŁ ROKU
  • Idealny dla doraźnej pomocy przez dłuższy czas dla Twojej firmy, gdy tylko jej potrzebujesz

PAKIET

PERMIUM+
PLN600
520 PLN netto
  • 20 GODZ. MIESIĘCZNIE PRZEZ PÓŁ ROKU
  • Gdy wiesz, że będziesz potrzebował systematycznie pomocy "od czasu do czasu"
Popularny

PAKIET

VIP+
PLN1120
960 PLN netto
  • 40 GODZ. MIESIĘCZNIE PRZEZ PÓŁ ROKU
  • Pełna kontrola Twojego biura
  • Prawdopodobnie najlepsza oferta na rynku!
Wygodny

 

    INFO

Potrzebujesz pomocy przez cały miesiąc? Interesuje Cię tylko pojedyńcza usługa? Żaden problem! Istnieje możliwość stworzenia indywidualnej oferty i dopasowania jej do Twoich potrzeb.

Oferujemy szybką, bezpłatną i niezobowiązującą wycenę. Zapraszamy do kontaktu.


Masz pytania? zapraszamy do kontaktu

kontakt

Telefon: +48 739 994 949
E-mail: biuro@proassistant.pl
Czynne:
Pn-Pt 8-17, Sob 8-12